|

Uudet työpaikat sähköpostiisi

Palvelukeskuspäällikkö

Palvelukeskuspäällikkö, Joensuu

Etsitkö uusia haasteita, joissa saisit hyödyntää laajaa palvelutuotannon ja -johtamisen osaamistasi? Oletko ketterä asiakaspalvelu- ja myyntialan moniosaaja, joka haluaa kehittää liiketoimintaa kokonaisvaltaisesti?

Haemme nyt Joensuun palvelukeskukseen energistä ja työelämässä jo kannuksiaan kerännyttä palvelukeskuspäällikköä. Erityisesti etsimme sinua, joka haluat olla uusi baronalainen kollegamme rohkeiden yritysten yhteisössämme ja rakentaa kanssamme Baronan kasvutarinaa.

Joensuun palvelukeskuksessamme työskentelee tällä hetkellä noin 170 ammattilaista erilaisissa asiakaspalvelun ja myynnin tehtävissä. Palvelukeskuspäällikkönä vastaat palvelukeskuksemme toiminnasta kokonaisuudessaan.

Palvelujohtamisen ammattilaisena koet asiakkaidemme tyytyväisyyden sydämen asiaksi. Työtehtäviisi sisältyy vahvasti laaja-alainen asiakasyhteistyö, erilaiset talouden mittareiden ja tunnuslukujen analysointi sekä uusien palvelumallien ja toimintatapojen kehittäminen ja käyttöönotto. Tehtävänäsi on tukea ja sparrata esimiehiä siten, että he yhdessä tiimiensä kanssa onnistuvat saavuttamaan heille asetetut määrälliset ja laadulliset tavoitteet. Lisäksi sinulla on kokonaisvastuu henkilöstön työhyvinvoinnista, resursoinnista sekä osaamisen kehittämisestä. Teet tiivistä yhteistyötä muiden palvelukeskusten vetäjien, asiakkaiden, myynnin sekä liiketoimintajohdon kanssa.

Oletko positiivinen ja jämäkkä ihmisten johtaja? Uskotko esimerkin ja yhdessä tekemisen voimaan?

Odotamme palvelukeskuspäälliköltä hyvää draivia, paineensietokykyä sekä erinomaisia organisointi- ja kommunikointitaitoja. Haluat tehdä tehokkaasti työtä laatua unohtamatta. Olet ihmisläheinen, positiivinen ja luotettava henkilö, jolle johtamisen ilot ja haasteet ovat ennestään tuttuja. Johdat omalla esimerkilläsi ja näet muutoksissa mahdollisuuksia. Tarvittaessa sinusta löytyy jämäkkyyttä ja koet vahvuudeksesi tavoitteellisen työskentelyn erilaisten ihmisten ja ryhmien kanssa. Etsimällämme henkilöllä on aikaisempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä sekä näyttöä tuloksellisesta palvelujohtamisesta, asiakasrajapinnassa työskentelystä ja esimiestyöstä. Pystyt työskentelemään sekä suullisesti että kirjallisesti englannin kielellä. Lisäksi olet tarvittaessa halukas matkustamaan työssäsi.

Luomme erinomaisia asiakaskohtaamisia ? yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Palvelukeskuksemme tehtävänä on vauhdittaa asiakkaidemme liiketoimintaa sekä helpottaa heidän loppuasiakkaidensa elämää. Tässä onnistumme tuottamalla erinomaisia asiakaskohtaamisia kustannustehokkaasti päivittäin. Päästäksemme tavoitteisiimme, haluamme tarjota myös henkilöstöllemme yksilöä kunnioittavan ja mukavan työyhteisön.

Barona-yhteisö odottaa sinua!

Toivotamme sinut tervetulleeksi sosiaaliseen, ahkeraan ja tutkitusti tyytyväiseen työyhteisöön, joka uskoo yhdessä tekemisen voimaan. Työn iloa sinulle tuovat dynaaminen ilmapiirimme sekä työskentelykulttuurimme, jossa yhdistyvät vapaus ja vastuu.

Haluatko olla osana kaikkea tätä? Katso video tästä linkistä

Jos edellä kuvattu on sitä, mitä työltäsi ja työyhteisöltäsi odotat, toimi pikaisesti ja lähetä hakemuksesi ja CV:si jo vaikka tänään. Hakemuksia käsitellään päivittäin ja valinta tehdään heti sopivan henkilön löytyessä, jolloin myös päätetään tämä rekrytointi. Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Anne Issakainen puhelimitse keskiviikkona 22.2. klo 9-10 ja maanantaina 27.2. klo 10-11 numerosta 0407745888.

Hae paikkaa viimeistään 05.03.2017 mennessä klikkaamalla tästä.